Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Zhuravska I$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Burlachenko I. 
Devising a method for the active coordination of video cameras in optical navigation based on the multi-agent approach [Електронний ресурс] / I. Burlachenko, I. Zhuravska, M. Musiyenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2017. - № 1(9). - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2017_1(9)__3
Для побудови систем оптичної навігації необхідно проводити аналіз та оцінку ефективності потоків даних у бездротовій Ad Hoc мережі відеокамер. Запропоновано метод активної координації відеокамер в оптичній навігації на базі мультиагентного підходу (MAC-on-MAA). В результаті дослідження покращено характеристики енергоспоживання мобільних агентів, підвищено захищеність каналів зв'язку, прискорено обмін таблицями маршрутизації реактивного протоколу AODV.
Попередній перегляд:   Завантажити - 772.493 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Musiyenko M. 
The Principles of the Cyber-Physical Components’ Organization Based on the Methods of the Multi-Agent Interaction of the Moving Objects [Електронний ресурс] / M. Musiyenko, I. Zhuravska, I. Burlachenko, O. Denysov // Advances in cyber-physical systems. - 2016. - Vol. 1, Num. 1. - С. 51-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/advcyphsys_2016_1_1_10
In these article the mathematical model of multi-agent CFS is proposed for describe of behavior of moving objects, interacting under wireless communication link on 802.11 standard. It has shown that the more important criteria for CFS, consisting of mobile objects, is the stability of communications. The stable transmission rate is achieved by reducing the asymmetry of the link between the cyber-physical components. This will ensure the rhythmical loading of the computing board processors (CPU or/and GPU) on cyber object. The models of camera's matrices and computing boards for unmanned vehicles (UMV) are analyzed and proposed. The methods of avoidance the dropping of rate due to interference from the connecting to the ether of new access points, non-containing to CFS, are presented. The research and results contributes to the improving quality of transmission and processing data from wireless cyber-physical components.
Попередній перегляд:   Завантажити - 471.812 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Zhuravska I. 
Efficiency improvement of using an unmanned aerial vehicles by distribution of tasks between the cores of the computing processor [Електронний ресурс] / I. Zhuravska, S. Borovlyova, M. Kostyria, O. Koretska // Technology audit and production reserves. - 2017. - № 6(2). - С. 4-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2017_6(2)__2
Попередній перегляд:   Завантажити - 751.547 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Zhuravska I. 
Development of a method for determining the area of operation of unmanned vehicles formation by using the graph theory [Електронний ресурс] / I. Zhuravska, I. Kulakovska, M. Musiyenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 2(3). - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_2(3)__2
Досліджено вплив модифікації топології гетерогенного строю безпілотних апаратів (БПА) на площу, охоплювану таким строєм. Запропоновано підхід, за яким до опису поведінки строю БПА застосовується метод моделювання структури складних технічних систем. Розроблено метод визначення площі функціонування БПА із залученням теорії графів. Розглянуто формування навантажених графів, що відповідають різним топологіям строю; проаналізовано матрицю суміжності та матрицю навантаженості для топології "ієрархічна зірка".
Попередній перегляд:   Завантажити - 859.249 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Burlachenko I. S. 
The cloud GNSS data fusion approach based on the multi-agent authentication protocols’ analysis in the corporate logistics management systems [Електронний ресурс] / I. S. Burlachenko, V. Yu. Savinov, O. R. Tohoiev, I. M. Zhuravska // Радіоелектроніка, інформатика, управління. - 2021. - № 4. - С. 95-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/riu_2021_4_11
Сучасні корпоративні логістичні системи управління або системи стеження за положенням складаються з бездротових систем позиціонування. Як правило, мобільні технології використовують приймачі сигналів супутників GNSS. Однак, існує загальна проблема передачі даних до аналітичних центрів для подальшого використання у системах корпоративної логістики. Об'єктом дослідження є процес розробки рішень, альтернативних для GNSS. Мета роботи - підвищення точності контролю доступу до місцезнаходження транспортного засобу на основі мультиагентного аналізу протоколів автентифікації. Метод. У дослідженні запропоновано хмарну платформу злиття даних, яка передбачає збирати та архівувати дані про всі рухомі об'єкти, що можуть знаходитися на дорозі між відділами всередині однієї складської території. Оскільки існують операції з участю різних бездротових базових станцій, тож, рухомому об'єкту може не вистачити часу для аналізу траєкторії руху в режимі реального часу. Таким чином, обробка даних повинна виконуватися в хмарному диспетчерському центрі, і необхідне злиття потоків даних. Запропонована система рівнянь, яка визначає місцезнаходження транспортних засобів на основі методу мультиагентного аналізу процесу автентифікації після втрати сигналу GPS. Багатосекційна конфігурація рекурсивної нейронної мережі та використання злиття хмарних даних дозволили підвищити точність визначення місцезнаходження транспортного засобу. Результати. Розроблений метод реалізований програмно та проведені дослідження для вирішення проблем точності контролю розташування транспортного засобу в корпоративних логістичних системах управління. Висновки: під час дослідження ефективність визначення місцезнаходження транспортного засобу була покращена за допомогою керування доступом на основі ролей, інтегрованого з мультиагентною службою автентифікації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.124 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського